Arbetsbeskrivning:
I rollen som projektkoordinator kommer du ansvara för planeringsarbetet kring större projekt vilket innefattar att samordna och koordinera arbetet gentemot kunder, säljare, montörer, backoffice och leveransplanering.
Dina arbetsuppgifter:
· Tidsuppskattning av jobb
· Delta i planeringsmöten internt och externt
· Leveransbesiktning inför leverans
· Slutbesiktning tillsammans med kund
· Projektleda större projekt tillsammans med leveransplanerare och montörer
· Arbeta för att öka effektiviteten och tänka kostnadseffektivt
· Befogenhet att leda och fatta beslut gällande den dagliga verksamheten
· Följa de lagar och avtal som gäller inom företaget, såsom arbetsrätt, arbetsmiljö, miljö och sekretess
· Vid lugnare perioder ska man stötta övriga i logistikorganisationen, mailhantering, leveransavisering och montering
Om dig
Du har erfarenhet av möbelmontering och vill ta steget till en mer administrativ tjänst. Du är van vid order till leveransprocessen där du har goda erfarenheter av kund-/leverantörs- /säljkontakter. Som person trivs du i en fartfylld miljö där du får god användning utav din goda organisations- och prioriteringsförmåga. Du har ett strukturerat arbetssätt samtidigt som du är öppen och flexibel med en god förmåga att snabbt omplanera. Tycker du om att arbeta i en miljö där det är högt i tak, nära till skratt och med kollegor som har glimten i ögat - så kommer du att trivas på din arbetsplats!
Kvalifikationer:
· B-körkort
· Goda datorkunskaper (Office-paketet)
· Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
· Van att arbeta i projektform
Meriterande om du har arbetat med inredning tidigare och därmed har produktkännedom liksom kunskaper i Movex, BIP och CAESAR men det är ej ett krav. Som person är du lyhörd, flexibel och motiverad. Du har bra tålamod och utpräglat ordningssinne. Du är van att ha många bollar i luften och har lätt för att samarbeta.
Om anställningen
Tjänsten skall tillsättas omgående. Arbetstiderna är förlagda till vardagar 08.00-17.00. Placeringsort är Kinnarps Stockholm där du kommer fördela din tid mellan kund, försäljningskontor och lager.
Ansökan
Välkommen med din ansökan märkt ”Projektkoordinator” till Susanne.Franzen@kinnarps.se. Vi går igenom ansökningar löpande så ansök gärna så fort som möjligt, dock senast 2018-10-30. Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Supply Chain Manager Stockholm; Lisbeth Agegård, tel: 08-556 91054.